اسرة الخلود
اهـــلا ومـــرحبا بـكل الــزوار والاعــضاء ونتمنى لـكم قـضاء وقـتا ممتـعا فـى منتدى الـفراعنة
اسرة الخلود
اهـــلا ومـــرحبا بـكل الــزوار والاعــضاء ونتمنى لـكم قـضاء وقـتا ممتـعا فـى منتدى الـفراعنة
اسرة الخلود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهـــــــلا ومــــرحـــبا بــكم فـــــى مــنتدى الــــفراعـــــــنة

الرئيسيةاسرة الخلودأحدث الصورالتسجيلدخول

من وجهة نظرك ؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نفرتاري
مشرف القسم الدينى
نفرتاري

من وجهة نظرك ؟ Empty
مُساهمةموضوع: من وجهة نظرك ؟   من وجهة نظرك ؟ I_icon_minitimeالسبت أغسطس 29, 2009 3:42 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أخوتى وأخواتي

كيف حالكم في رمضان ؟ أتمنى أن تكونوا بأفضل حال Neutral

بعد انقضاء اسبوع من شهر الخيرات (للاسف) Like a Star @ heaven

حابه اسالكم سؤال ايه اكتر برنامج أو مسلسل عجبك في الاسبوع ده ؟ وياريت نقول على قناة ايه وميعاده عشان لو حد حابب يتابعهويستفيد زي ما انت بتستفاد ويكون ليك الثواب في ده cat

أنا عن نفسي شايفة ان برنامج قصة حب للداعية مصطفى حسني جميل جدا وهو يعرض على قناة أقرأ الساعة 11 مساءا ويعاد الساعة 5 فجرا Cool

وكمان برنامج قاطعوا هذه المنتجات للشيخ الجميل الباسم دائما محمود المصري (بارك الله فيه ) على قناة اقرا تقريبا كده الساعة 6:30 مساءا روعة والله أتمنى انكم تشوفوه Cool Cool Cool

أما عن المسلسلات انا بتفرج على مسلسل يوميات ونيس وأحفاده وده بيعرض على قناة موجه كوميدي تقريبا الساعة 4 عصرا بصراحة محمد صبحي ده مالوش حل Smile

انا اسفة صدعتكوا بكلامي يلا بأى عايزة اسمعكوا Idea

وكل سنة وانتوا طيبين Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Admin
Admin
Admin
Admin

من وجهة نظرك ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: من وجهة نظرك ؟   من وجهة نظرك ؟ I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 04, 2009 10:09 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل سنة و انتى و كل اعضاء المنتدى و المسلمين اجمعين بخير بمناسبة شهر رمضان الكريم
اما عن موضوع مسلسلات رمضان دة ف حاجة جميلة جدا ان انتى تتكلمى فيها و خصوصا انى اعرف ناس فى الايام العادية غير رمضان بتابع اكتر من مسلسلين فى اليوم و لكن فى رمضان و مع كم المسلسلات الهايل اللى الواحد الحمد لله بيسمع عنها بس من الاعلانات اللى متعلقة فى الشوارع او الاعلانات اللى كل شوية على القنوات ف اكيد الناس جى بقى بتابع ال 80000 مسلسل اللى بيجوا (الله اعلم هما كام بالظبط بس انا طبعا كاتب الرقم بتريق)
انا عن نفسى بتابع اجمل مسلسل بيجى فى رمضان لان وقتى مش بيسمح غير بيه لما بصادف كمان انى اكون موجود قدام التلفزيون وهو مسلسل (بسنت و دياسطى فى بورتو ابوعجوة) بصراحة كوميديا تحفة اما باقى اليوم و باقى المسلسلات ف الواحد بصراحة مش مستعج يخسر صيامه علشان المسلسلات و الكلام الفاضى دة
بجد وعلى راى الشيخ محمد حسان المسلسلات دى اسمها لصوص رمضان لانها بتسرق الوقت و كمان بتسرق من الحسانات اللى احنا بنقعد طول اليوم نكتسبها .
عموما ربنا يهجى الجميع و بجد موضوع جميل يانفرتارى و تسلم ايدك على السكر اللى بتقجيمهولنا دة
تقبلوا مرورى
https://alkhloud.yoo7.com
توتة
co-admin
co-admin
توتة

من وجهة نظرك ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: من وجهة نظرك ؟   من وجهة نظرك ؟ I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 05, 2009 5:09 pm

اولا احب اشكر صاحبة الموضوع نفرتارى
تسلم الايادى يا قمر
وجميل جدا البرامج دى واشكرك جدا جدا على المواعيد
وانا بصراحة رمضان ده مش متابعة ولا حاجة نادر اوى لما بقعد قدام التلفزيون
اصلى بروح احفظ قرأن Neutral
ولما برجع بقعد على الجهاز عشان اكلم اصحابى وبحاول ادخل المنتدى
وبرجع احفظ عشان التسميع study
يعنى لو شفت حلقة من مسلسل مش بشوف التانية Like a Star @ heaven

من وجهة نظرك ؟
صفحة 1 من اصل 1